JuggeM 1 Postad 22 November , 2008 Hej förra året frös jag in ca: 10 snöbollar. Meddelade mina syskonbarn i vetskapen av att snöbollskrig stundar till sommaren. Det blev inte som tänkt, det blir isbollar av dem, helt värdelöst ! Några tips ? Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 22 November , 2008 Jag brukar spärra deras bensinkort,alltid lika populärt o träffsäkert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 24 November , 2008 Nu tror jag inte JuggM frös in snöbollar åt barnen för att vara taskig mot dom utan för att de skulle få kul. Har ingen aning om hur man gör för att de ska behålla fluffigheten, lägga in dom i en plastpåse så de inte drar till sig mer fukt? Se till att de ligger långt inne bakom annat så tempen inte går upp runt dom när man öppnar dörren? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuggeM 1 Postad 24 November , 2008 Exakt, det är hur kul som helst att till midsommar föreslå ett snöbollskrig. Tackar för tipsen, de skall inte ventileras fattar jag nu. /Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser