Edvin 0 Postad 16 November , 2008 Jag har en badbrygga på min Windy 32 där nåtmassan blir kladdig. Massan blir ungefär som den är i tuben, lös och kletig. Jag vet inte vad det är för typ och undrar vad man ska lägga för nåtmassa så man slipper detta obehag i fortsättningen. TAcksam för råd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 17 November , 2008 Jag använder alltid Sikas nåtmassa. Hoppas du är medveten om att du måste göra om nåtningen. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 23 November , 2008 Du skriver inte om det är den gamla massan eller en som du nyligen lagt dit som uppför sig som du beskriver ? Är det den nya massan och det inte är en PU produkt så tyder det på att massan är gamal och då härdar den aldrig. Är det en massa som du haft en tid på båten så kan det vara en olja eller teaksealer som störfogen ? Välj en silikon typ Silpruf eller Sealine 100 så kommer du att bli nöjd ! MVH/Zinerella Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edvin 0 Postad 30 November , 2008 Hej Det är den gamla fogmassan som löses upp Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stortriss_hej 0 Postad 30 November , 2008 Om man blandar två olika sorter så kan den ena lösa upp den andra! Se till att använda samma fabrikat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edvin 0 Postad 30 November , 2008 Tack för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 30 November , 2008 Vilka fabrikat på massa har du på båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edvin 0 Postad 9 December , 2008 Jag vet inte det är orginal från det att båten var ny antar jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser