Lil-Bossan 0 Postad 16 November , 2008 Hej alla glada båtägare. Ja då var båten upp för vintern, segel och dynor m.m är hemma i förrådet. Men jag har en liten fråga: Jag har en porta potti 145 som även den har kommit hem till förrådet. Är det något som jag behöver tänka på inför vintern. Det är värme i förrådet och den är tom. Tack på förhand. Lil-Bossan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 16 November , 2008 Njaeee... det enda jag har gjort med min pp är att sklöja ur den, låtit den torka och sköljt den igen, denna gång med antiseptiskt medel och klorin, låter den torka igen och ställer in den i förrådet över vintern... mer kan jag inte tänka mig skall behövas... kanske lägga i en wunderbaum eller nåt, kanske... //Redigerat p g a skrivslarv... Senast ändrad av Keddy | 16 november 2008 | 13:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 16 November , 2008 Tack för tipset. Ska lägga i en doftgran direkt. Jag kan ju ta en av dom som hänger under armarna. haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 16 November , 2008 i intruktions boken till min stod det att man skulle olja in packnignen med olivolja. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser