AnkarLina 0 Postad 16 November , 2008 Hej. Vi är inne på att inhandla en Storebro 340 och undrar om det finns någon som har tipps om vanliga brister och fel på båt och motorer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 16 November , 2008 Först, hej och välkommen till båtdårarnas paradis! Så var den smekmånaden över och tillbaks till verkligheten. Du frågar om en båt som de flesta av oss vanliga båtägare (dvs jag) knappt sett och därmed endast har diffusa begrepp om. Det jag vet är att inget flytetyg klarar sig från tidens tand men att Storebro verkar vara ett fabrikat som klarar sig bättre än många andra. Du har heller inte gjort det enkelt för oss med skrivklåda att ha synpunkter enär du inte skriver något om vad det sitter får motorer eller hur många driftstimmar dessa har, övrig utr eller hur gammal denna är. Varför jag får avsluta med konstatera Storebro låter bra./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 17 November , 2008 Jag skulle betala några tior för en testrapport: http://www.maringuiden.se/batguiden/;batID=970&battypID=8 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser