Feskarn 0 Postad 11 November , 2008 Hej Jag söker med ljus och lykta nålfiltsmatta för marint bruk. Håller på att renovera min Ryds Camping från 70-talet och i denna i dag ligger en helt underbar brun matta ( ska inte säga vad färgen påminner om ) som skall bytas ut så fort som går. Undrar nu om det är någon som har ett tips om var jag kan köpa sådan matta i andra kulörer? Mvh Feskarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 11 November , 2008 Kolla något som brukar kallas balkong/altanmattor hos en bygg/golvfirma- ser ut som nålfilt men har en baksida med gummipluppar som gör att den torkar om den blir våt, finns i lite olika färger. Har själv satt sådan på min landgång som halkskydd. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 11 November , 2008 Haver sådan altanmatta både inom/utombords, köp utan pluppar dom vill gärna lossna och hela båten är full med pluppar på rymmen, Matten är enkel att rengöra, spola av, ställ på högkant, torkar på direkten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Feskarn 0 Postad 12 November , 2008 Tack för svaren.... Ska kolla på detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 12 November , 2008 Japp, altanmatta, kulör blå har jag i min Uttern 510 HT. Funkar bra... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 12 November , 2008 Samma här. Blå altanmatta på durkarna i min Runnö. Lätt att spola bort fiskslem o annat bôs och torkar fort som faaeeen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Feskarn 0 Postad 17 November , 2008 Blev antracitgrå matta då Tack för tipsen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser