Sparre 5 Postad 10 November , 2008 Hittade en lustig sak till salu på blocket. Vem skulle våga dyka till 50 meters djup i den här? :-) Tror ni den är CE-märkt ? ;-) http://www.blocket.se/vi/19034344.htm?ca=11_s Senast ändrad av Sparre | 10 november 2008 | 21:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 10 November , 2008 Ja, man ska nog inte ha anlag för klaustrofobi. Billig i varje fall! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 10 November , 2008 Om säljaren GER mig den om jag först går ner t 50.... japp, I´ ll go for it Å andra sidan.. jag är en gambler o vad är den ultimata insatsen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BMoon 1 Postad 10 November , 2008 Ja dyr var den då inte. Nästan så man skulle köpa bara för att äga en ubåt. Vetti tusan om jag skulle gå ner 50 meter med den dock, en 4-5 meter på sin höjd... Sen är jag lite osäker vad exakt man har för nytta av en ubåt som den där?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBengan 0 Postad 10 November , 2008 Hahaha! Ja, jag håller mig nog hellre ovanför ytan! Men om man är ett riktigt troget Beatles-fan så måste denna farkost vara ovärdelig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 11 November , 2008 Oh yea, we all live in yellow submarine............ Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 November , 2008 Måste vara bästa julklappstipset till ungarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 November , 2008 om de vill bli av med den fort till det priset så vargför inte ringa metallåterviningen skrotpriset ligger nog högre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 11 November , 2008 Underligt egentligen att man kan köpa en ubåt för en sån spottstyver. Ja menar, finns det inget intresse att kolla livet under vattnet. Här är ju tidernas möjlighet för en som inte orkar gå dykarkursen. Bara sätta sig i och dra iväg ner i djupet. Är man orolig för att inte komma upp? Gäller den vanliga olycksfallsförsäkringen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 11 November , 2008 varken rese eller olycks gällde när vi sysslade med dykningen, jag vägrades teckana ansågs som äventyrare utgöra för stor risk. Ubåt i trädgården slår ut lekstugga hundrafallt. gogglade nya modelen kostade många miljoner dollar. den som tänker bygga eldriven båt kan ju ta hela drivlinan, luftankar mm var ju tryckta och om inte annat bra kompressortankar. kärra brukar ju båtfolket behöva och även vinch. så nog är det ett fynd. Och nu är den såld Senast ändrad av nikitalord | 11 november 2008 | 12:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sparre 5 Postad 11 November , 2008 Fasiken! Blev det någon lycklig från Maringuiden som blev den nya lyckliga ägaren? Jag hade inte dykt ned med den båten frivilligt i alla fall... Tycker det luktar Kursk lång väg... Appropå det hade det varit ganska kul att glida runt i ytläge, gärna i trakterna kring Vaxholm eller Muskö, gärna med en gammal sovjetisk flagga där bak... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mangemask 0 Postad 11 November , 2008 Fasen också..... Jag missade annonsen innan den försvann. Det var ingen som sparade en bild på den så man får se hur den såg ut? Och vad var priset? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 11 November , 2008 4800:- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 12 November , 2008 Kommer båtkörkortet även att gälla u-båter?? eller blir det en egen kurs(K) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser