JuggeM 1 Postad 8 November , 2008 En massa typer är ute i buschen märkte jag nu, de ser ut som Hemmingway fast med brandgula kepsar. Hoppas att min granne slipper ännu ett ventilationshål. Förra året sköt nån genom karmen på hans fönster i vardagsrummet. Kulan hittades i duschen, två väggar senare. Bylingen kollade riktingen och föga förvånande var den mot grannen. Vet att det finns körkort på bössa men finns det promille gräns vid jakt ? /Jugge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 9 November , 2008 Promillegräns? Absolut, minst 1,2 för att minska risken för björnfrossa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 9 November , 2008 Mer promille mer säkerhet (självsäker). Vad vet jag Killen som skulle göra inträdesprovet hos maffian. Han skulle först dra i sig ett helrör med Whiskey för att sedan våldta en gammel tanta och det sista var att skaka tass med en björn. Killen drar i sig Whiskeyröret och efter en stund så hoppar han ner till björnen i gropen och där blir ett satans liv. Efter ett bra tag kommer killen upp bra i gasen med sönderrivna kläder och blodig. Han säger Öhh uhh varrrtte den därlinga hick kammlta tjällingen som ja stka skkkkaka tarrrss met hic urp rap. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser