Kaveh 0 Postad 7 November , 2008 Hmmm lånade ut båten på en liten tur och tyvärr gick det så här... Frågan är om någon vet vart jag kan få tag på denna relingslist? ( Min fina skiss visar hur den ser ut =) ). Kontaktade båttillverkaren som är belägna i Canada och fick en fraktkostnad på 6000:- list... Förhoppningsvis kommer jag kunna rikta alu.listen själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerm007 0 Postad 7 November , 2008 Hej , Du lånade väl ut båten till nån du känner ???!! han har väl en plånbok att betala med ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kaveh 0 Postad 7 November , 2008 Jo visst känner jag killen. Känns ändå att man kan underlätta lite för honom då han är en god vänn, men han tar kostnaderna =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerm007 0 Postad 7 November , 2008 Hej igen , självklart lite tråkigt med en sån här list skada som man inte gjort själv. det bästa kanske är att byta till en annat fabrikat på list ? (även om det kostar ) Dom som är utan aluminium är ju inte lika känsliga för lite småsmällar. MVH Senast ändrad av Rogerm007 | 07 november 2008 | 22:45 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kaveh 0 Postad 7 November , 2008 Jo får kanske bli så om jag inte hittar den någonstans. Vet inte bara hur jag ska få på en ny list bara. Klurigt när man fäster relingslisten i alu.listen. Det finns ingen skarv man kan fästa en vanlig relingslist. Förslag? Att byta hela listen till någon annan är faktist billigare än att få en skarvbit skeppad hit. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 8 November , 2008 Du kan prova här, de skall ha ett brett sortiment: http://www.parmaplast.no/no/Startside/tabid/36/Default.aspx //df90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kaveh 0 Postad 9 November , 2008 Bra tips, tack! De hade inte den sorten på sin webb men det står att man kan maila för övriga sorter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser