nyfiken11 1 Postad 7 November , 2008 Hej har en Valian 270 ribb med jockeysäte efter vår Flipper850 , är det någon här på MG som har tips på en liten Gps typ handburen med hållare som är bra men prisvärd? Med hopp om svar Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fjtsu15 1 Postad 7 November , 2008 Mitt tips är Garmin 276C. Den har väldigt bra skärm med bra upplösning. Direkt solljus är inget problem. Jag använder den i mina 2 öppna båtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainH 3 Postad 7 November , 2008 Garmin Colorado den skulle jag köpt. Kan laddas med sjökort, friluftskartor... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AnteKba 0 Postad 7 November , 2008 Har en Garmin 76C, fungerar utmärkt!, kolla in RAM:s alla olika fästen, lösningar på nästan allt.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Navalis 0 Postad 7 November , 2008 Vilken handburen som helst från Garmin går bra. Men en Oregon 400t med pekskärm tror jag skulle passa. Ljusstart, enkel att handhava, köp bara ett sjökort av typen Bluechart G2 vision och ett marinfäste så har du allt du behöver.http://www.navalis.se/garmin-oregon-400t/product_details.php/products_id/261 Mvh Navalis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 8 November , 2008 Hej antekba var köper man korten biligast? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AnteKba 0 Postad 8 November , 2008 Jag köpte på båtmässan i våras, då hade de stora båttillbehörsfirmorna i stort sätt samma priser.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 8 November , 2008 Jag håller oxå på Garmin 276c som favorit. Har min både i segelbåten och med ett extra fäste på gummijollens toft. Sitter dessutom med RAM:s fäste. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 24 November , 2008 Tack, det lutar åt en Garmin. Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipp760 0 Postad 24 November , 2008 Har en Garmin 176C som funkar bra, dock har 276C en display som funkar ännu bättre i starkt solljus. Kolla på www.blocket.se där finns nästan alltid GPS:er och sjökort till salu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix Postad 26 Mars , 2009 Hej, jag har precis idag varit och hämtat min nya Garmin 620 som är helt ny på marknaden. Jag fick nog det första exet i Göteborg . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser