zacko 1 Postad 7 November , 2008 Tjena! Har en Bayliner 2052 från 96, som jag precis köpt. men kappellet är dåligt. Frågan e då om nån här vet nått bra billigt ställe som syr upp nya kapell? Eller någon har nåt begagnat att sälja i bra skick? Tack på förhand//johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-H 0 Postad 7 November , 2008 Kolla flexicover pa vebben, dom ar betydligt billigare an svenska kapell sommare. om dom inte har templates till din bat kan du skicka ditt gamla, sa syr dom efter det. Dom har sytt tva kapell till min Sunseeker och till grannens Princess. Du far det levererat till dorren. MVH Lasse H. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zacko 1 Postad 7 November , 2008 Tjena Lasse! De verkar mycket intressant, letade på webben men hittade inte sidan, du har inte adressen? mvh//johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 8 November , 2008 http://www.letastopshop.com/ dom syr till bayliner / Maxum, billigt, o passar bra. original leverantör av bayliner för äldre båtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-H 0 Postad 9 November , 2008 Hej Johan. Adressen ar www.flexicovers.co.uk MVH. Lasse H. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zacko 1 Postad 9 November , 2008 Tackar så mycket för länkarna! Ska nog hitta något bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tibbe2 0 Postad 27 April , 2009 Tibbs.tk kan fixa nya kapell till amerikanska båtar. Jag beställde mitt kapell där till min Sea Ray och kapellen är av Sunbrella och håller riktigt hög kvalitet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser