Rockarf 0 Postad 5 November , 2008 Nån som har tips om en bra kaj/brygga för upptagning av en 3.5 tons motorbåt i norra Stockholm? Ska ta upp den med lastbil så den måste tåla några ton... Tacksam för tips! Senast ändrad av Rockarf | 05 november 2008 | 19:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Reine 0 Postad 5 November , 2008 Norra Stockholm.... Vet att det finns möjligheter utåt Bålsta om det kniper... Men det är ju ganska långt från Norra Stockholm Men där finns kapaciteten. Senast ändrad av Reine | 05 november 2008 | 21:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 6 November , 2008 Vad är Norra Stockholm? Är det Norrtälje? Eller Täby? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rockarf 0 Postad 17 November , 2008 Mer åt Täby hållet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 17 November , 2008 Ring o prata med Viggbyholms Båtklubb Hamnvägen 1 - 183 57 Täby Tel: 08-756 32 08 Fax: 08-756 97 25 http://www.vbk.a.se Flygbild här. Senast ändrad av Anders_St | 17 november 2008 | 16:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 17 November , 2008 Jag vet att man på Svinninge marina har en kaj där man i alla fall har sjösatt med kranbil. Nu har ju dom egen verksamhet och är kanske inte så glada när det kommer folk utifrån och använder deras annläggning. Min svärson hade under några år sin båt på Vigbyholms båtklubb, Täby. (Där Täby skeppshandel ligger) Där tog de ju upp med mobilkran vid kaj om jag inte minns fel. Det är ju också en klubb så hur tillträdet är vid kajen vet jag inte. Om du inte får tag på nått ställe, så får du komma hit. Här finns det kajer över allt som är tillgängliga, och där ingen bryr sig om, om nån tar upp eller sjösätter en båt med kranbil. Men det är klart - du har ju 600 distansminuter åt ena hållet och 50 landmil åt andra om du nu absolut måste ha hem båten till Stockholm. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser