nyfiken11 1 Postad 5 November , 2008 Bästa sjökortsplotterprogram (pc)? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmstedt 0 Postad 5 November , 2008 Trivs ypperligt med Fugawi! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 5 November , 2008 Håller med Fugawi! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 5 November , 2008 Jag tycker att Sea Clear är helt ok, enkelt att sköta och helt gratis. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasker 76 Postad 5 November , 2008 Bästa jag provat är MemoryMap! http://www.memory-map.co.uk/features.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ambon 0 Postad 6 November , 2008 Hej ! Fugawi är bra men en nackdel är att funktionen LOG cutoff inte finns (jag har inte sett någon)men som finns i Sea Clear. Dvs man ställer in t.ex att under 0.2knop så skall den inte logga distans. Ligger man stilla och guppar med Fugawi programmet igång så enligt loggen kan man ha färdats flera sjömil trots att man liger stilla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser