jannefingal 0 Postad 2 November , 2008 Hej Är intresserad av bilder på en sprayhood som sitter på våra fingal båtar, Bra med lite tips för att kunna kopiera och tillverka en till sommaren 2009. Tacksam för bilderna mvh Janne Ö Senast ändrad av jannefingal | 02 november 2008 | 22:14 Senast ändrad av jannefingal | 02 november 2008 | 22:15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lazyjack 0 Postad 12 Februari , 2009 Hej Janne. Jag har anlitat en bekant till min far som är segel och kapellmakare. Han har nu klätt om dynorna till min Fingal med ett strålande resultat. Han är inte färdig med den nya srayhooden ännu så tyvärr har jag inga bilder. Jag skall dock försöka fixa bilder när den väl är färdig. Min gamla sprayhood var i uselt skick. Segelmakaren använde dock inte den gamla sprayhooden som mall när han gjorde den nya så jag vet inte hur utseendet kommer att bli. Jag vet att han är fantastikt duktig så jag är säker på att det blir snyggt. Mvh, Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 13 Februari , 2009 Hej Anders! Du lägger väl upp lite bilder hoppas jag och gärna mått. Det är många som är intreserade. Hälsningar, Kalman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tebik 0 Postad 17 Maj , 2009 Hej. jag är också intresserad av en sprayhood och jag fick kontakt med en dansk kille Tom som skickade några bilder på sin båt. PS han har byggt om båten för 10 år sedan därav det annorlunda utseendet på rufftaket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tebik 0 Postad 17 Maj , 2009 Här är en bild till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Neptunman 0 Postad 12 Juni , 2009 Intressant bilder av Toms båt. Hon se slankare med denna utseende, har du mera bilder av denna båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser