Gå till innehåll
tisdag 04 mars 2025
BMoon

Scandinavian Boat Show - Nått att ha???

Rekommendera Poster

Såg att det var båtmässa nästa vecka. Brukar åka på vårmässorna men är Scandinavian Boat Show värt ett besök också?

Misstänker jag är lite sysslolös när den är o hittar jag nån billig tågbiljett tänkte jag ta en tur upp. Är det värt o se eller är det samma som i våras???

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är fler segelbåtar på höstmässan. Det tycker jag nog att det är värt. Brukar själv åka ner till Orust. Där byggs mina drömbåtar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kort kan man säga att det brukar vara ganska lite tillbehör, mycket större båtar och segelmakare med bra höstpriser. Gillar man detta är det kul, vill man köpa prylar är det bättre på våren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker faktiskt bäst om höstmässan då den är mer gripbar och har fler segelbåtar att kika på.

Vårmässan blir ofta en besvikelse vad gäller båtar men det är klart att det är kul med tillbehör att racea emellan även om man är helt slut när man kommer hem.

Skulle jag få välja vilken mässa jag skulle åka på om jag bara fick välja en skulle det bli denna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tänkte dra dit. Men det beror mest på att jag är ledig på torsdag och att jag bor 10 min med pendeln därifrån.

Kommer att dra med mig kameran för att ta en hel del bilder på båtarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...