Viking28 0 Postad 1 November , 2008 Hej! I vinter skall det renoveras så mycket som det hinns med. Tänkte börja med toan och tänkte klä den med någon form av plastskiva med trälister i kanter och runt hörnen. Är det någon som har en rekomendation i ämnet? PVC eller Acryl eller ...? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 1 November , 2008 Förstår inte riktigt hur du ska klä om toan, är det locket du ska byta ut.? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Viking28 0 Postad 3 November , 2008 Förstår att jag varit otydlig. Jag har tänkt att klä om väggar och tak med någon slags vit/ljus plast/perstorps-skiva och sätta trälister i hörn och runt kanterna. Detta för att få ett ljusare och frächare toa utrymme. Tänkte det kanske fanns något tunnt material 1-3 mm tjockt. Mvh Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 3 November , 2008 Kolla med någon karossfirma som gör lastbilspåbyggnader i sandwich dom använder glasfiberlaminat som ligger på ca. 3-5 mm tjocklek, levereras i rullar, du kan säkert få köpa lite spillbitar. Ser ut och är av samma uppbyggnad som ett plastskrov. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 3 November , 2008 Finns ju perstorps skivor att köpa, ca 1.5mm tjocka. Finns i alla möjliga färger och träimitationer. Du får ringa till Perstorp och fråga om återförsäljare. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Killroy 0 Postad 3 November , 2008 Perstorp vadå???? kommun, sportklub, eller vad? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Viking28 0 Postad 4 November , 2008 Perstorp är ett begrepp för 40 folket antar jag (har precis anslutit mej till sällskapet).... Jag har hittat en firma i partille som jag skall kontakta (skivab.com). Tack skall ni ha för era inlägg i frågan! Mvh Mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser