Atletarn 1 Postad 27 Oktober , 2019 Söker också reservdelar till denna motor nu👍🏻 Någon som vet i dagsläget om man kan få tag på impeller ? Har inte öppnat upp och sett min än men tar för givet att den är kass eftersom den stått i 16 år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 27 Oktober , 2019 https://www.blocket.se/kronoberg/Nya_och_beg__delar_till_Svenska_utombordare_83382315.htm?ca=21&w=1 Har handlat med denna man har bara positiva erfarenheter möjligt lite segt att få fatt i honom,han brukar ringa upp om han missat samtalet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Atletarn 1 Postad 27 Oktober , 2019 Tack! Jag ska höra med honom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Atletarn 1 Postad 28 Oktober , 2019 Beställde några gräjjer av han igår. Ser ut som att han har det mesta kan man ladda ner något sprängskiss på denna motor? Har googlat men hittar inget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vladimir 0 Postad 15 Augusti , 2021 2010-01-05 vid 02:15 skrev CarolinaE: Hej! Ta kontakt med oss vetja :-)! I första hand med min sambo & mekarkompis Anders Forsström i Edsbyn .. vi har mycket prylar .. ca 1200 utombordare från 1914 och frammåt.. tonvis med reservdelar har vi oxå..(mycket svenskt) Anders kan säkert hjälpa dej med nåt. Hör av dej på 0703916542 Mvh Lina Hej Lina! Har ni delar till Archimede B-22? MVH Vladimir. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser