Baxxxter 0 Postad 27 Oktober , 2008 Hej! Undrar om någon vet hur jag får tag på en handbok helst med sprängskiss över en Evinrude vro v4 90 hp -88? Bästa hälsningar: Baxxxter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Hallkvist Postad 27 Oktober , 2008 Bästa är att hitta en verkstadshandbok så får du sprengskissar på alla komponenter. kolla med närmsta återförsäljar på evinrude. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxxxter 0 Postad 27 Oktober , 2008 Tack för tipset, men jag har redan varit i kontakt med nån verkstad och de är inte så pigga pån att lämna ut kopior etc. Kan man ju förstå också då de själva vill åta sig uppdraget... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
schmatz 0 Postad 29 Oktober , 2008 Tjo! Lade ut denna länk för ett år sen här. Kolla om du hittar vad du söker här http://www.ishopmarine.com/ishop/sec/partlists/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Baxxxter 0 Postad 30 Oktober , 2008 Tackar! sjysst! Detta var precis vad jag sökte! Här fanns sprängskisser och kopierade handböcker! Mvh Baxxxter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser