Henke92 0 Postad 31 Oktober , 2008 marinan med grabbarna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 1 November , 2008 Helt klart en vacker båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 1 November , 2008 Tack Alfken! Kontraktet skrivs på den 3/12 och bygget börjar i februari. Välkommen in till vår båtbyggarblogg. Här kommer förresten en till sommarbild tagen på vår inglasade balkong I DAG!! 33 grader, helt klar sommarkänsla Senast ändrad av ciaraud | 01 november 2008 | 18:52 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 1 November , 2008 Och så kommer jag med en bröllopsbild till. Ramsmora hamn på Möja med Rune Wikström som vigselförrättare Kunde inte bli en bättre dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 5 November , 2008 en tur upp för selångersån (sundsvall) med riktigt kanonväder som de inte var så mkt av i sommar.... men man får hoppas på nästa sommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmstedt 0 Postad 5 November , 2008 En morgon på Floghall (Vänern) när en röksugen kanotist tittade förbi på hans färd från Hedemora???? till Åmål. Han fick både cigg och kaffe innan han paddlade vidare. Senast ändrad av Malmstedt | 05 november 2008 | 20:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
linderriver 0 Postad 8 November , 2008 min sommarbild kommer från västrahögholmen i mälaren Senast ändrad av linderriver | 08 november 2008 | 16:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 9 November , 2008 Det här måste väl ändå vara årets mysigaste sommarbild! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 9 November , 2008 Sommaren har också underbara nätter. Och många är vi väl som har gått nattvakt i småbåtshamnar den gångna sommaren?! Bilden är från Örebro. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 12 November , 2008 kan ju bidra med ett liten fotoklipp från våran sommar http://www.youtube.com/watch?v=XwEbK3ixllY Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 18 November , 2008 Dags för en till bild,för nu längtar jag verkligen tillbaks till sommaren förbannade höstrusk. En bild från kyrkogårdsön i vättern. Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 18 November , 2008 Skickar en till från vassbacken göta kanal Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 18 November , 2008 Jag slänger upp en till när jag ändå är igång,denna är tagen i Bomsund utanför Östersund när ungarna o jag fiskade efter bäcköring. Mattias Senast ändrad av jalmar | 18 november 2008 | 21:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EdholmaDino 0 Postad 18 November , 2008 Lökaö 26/7, vilken sommar i sthlms skärgård! inte ett moln! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkivdykarn_lw 1 Postad 19 November , 2008 Qvast på toppen är ett sedan urminnes tider bland sjöfolk i alla länder antaget sätt att beteckna att fartyget är till salu. Man bör derföre vara försigtig med tillämpning af det vanliga bruket att hissa en löfruska på toppen vid midsommaren, och låta den sitta der och vissna Ur Båtseglareordbok Carl Smith 1899 (faksimil 1974). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 19 November , 2008 Prov turen med nya båten i 37knop.....Blev en helg,och ett stort beslut att byta motor från bensin v8 till diesel sexa....Så nu är projektet i full gång... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 20 November , 2008 Väderöarna... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 7 December , 2008 Upptagning i Örebro. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 515 Postad 7 December , 2008 Götheborg i Nynäshamn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bergettoken 1 Postad 7 December , 2008 Göta kanal! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
23an 0 Postad 7 December , 2008 götheborg vid min hamn i sundsvall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 8 December , 2008 Instöfjorden i Augusti. Samma dag som Tjörn runt gick av stapeln. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 16 December , 2008 Känner mig lite manad att lägga in en sommarbild i vinterkylan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 17 December , 2008 Här kommer en bild från en alldeles förtrollande frukost i Ramsmora på Möja, juli -08. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Facil_35 0 Postad 18 December , 2008 Gotska Sandön, slutet av juli. 27 i luften, 22 i vattnet. Helt OK Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse_W 0 Postad 18 December , 2008 Mera sommarbilder. Vissa dagar är sämre eller ev. bättre än andra. Latte liten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 20 December , 2008 På Hjälmaren innan åskvädret kom. Körde allt som gick! 15 knop och efter en kvart så kom det ifatt oss! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 20 December , 2008 Mälarbåts-SM i Ekolns Segelklubb juli -08. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jeeper 0 Postad 21 December , 2008 En bild från Torrmoss i norra Vänern då jag bjöd på kräftor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jeeper 0 Postad 21 December , 2008 Här är fiskeföreningen på träff vid Dunderkararna (Djurö) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser