denne 1 Postad 27 Oktober , 2008 Hej...Tycker att det var läge för en sommarbild...i höstrusket.. Bilden är tagen i Öresund.. Mvh Denne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 27 Oktober , 2008 Bidrar med en bild från Lillån, Örebro. Där cruisar jag ofta ljudlöst med elmotorn och njuter av sceneriet och fågellivet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 27 Oktober , 2008 Så här upplevde jag stora delar av sommaren. Men om 6 månader gör vi nya försök. skam den som ger sig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 27 Oktober , 2008 Eller så var det såhär. Strax norr om Västervik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alfken 0 Postad 27 Oktober , 2008 Men mestadels så njöt vi. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
x-mannen 1 Postad 27 Oktober , 2008 Eller så var ni på fel sida.. Det var en av de bästa somrarna på länge på Västkusten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 27 Oktober , 2008 Eller så här i Finska skärgården mellan Porkala och Hangö Kanonväder Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Florina 4 Postad 27 Oktober , 2008 Jag tycker också det var en fin sommar med båten var i Nådendal och finska skärgården mellan Åland Kökar Utö Nådendal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikW 0 Postad 27 Oktober , 2008 Hjälmare kanal, augusti 2008. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenbja 9 Postad 27 Oktober , 2008 Florina !! Du missade väll inte Gullkrona !!?? /Kenbja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 28 Oktober , 2008 Vedviken, Fjärdlång i Stockholms södra skärgård, 29 juli 2008, 15:41:28. Kan reta övriga med att jag i år för första gången prickade sommarvädret perfekt de första två semesterveckorna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 28 Oktober , 2008 Bild på startskottet för veteranbåtarnas Gotland Runt, Nynäshamn 28 juni 2008, 11:00:44. Gammal båt är äldst, en stilig Götheborg. Senast ändrad av Anders_St | 28 oktober 2008 | 08:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 28 Oktober , 2008 Så här började jag mitt seglaräventyr i sommar. Bilden från hemseglingen av nyinköpt förstabåt i Ljungskile. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BroderTuck 0 Postad 28 Oktober , 2008 Norr om Fjärdlång, sista helgen i September, premiärtur med nyinköpta båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niclas_O 3 Postad 28 Oktober , 2008 Hemkörning av den nyinköpta båten i slutet av augusti. Bilden tagen halvvägs mellan gävle och söderhamn. /Niclas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 28 Oktober , 2008 ...ska enligt uppgift vara en ID som simmade förbi. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fyrtel 0 Postad 28 Oktober , 2008 Och vår första sommar i Sthlm skärgård någonsin i nya båten.. mellan Napoleonviken och Smådalarö påväg till Utö.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sturgeon 1 Postad 28 Oktober , 2008 Väderöarna på semesterresan mot strömstad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 28 Oktober , 2008 Fortsätter med en bild från mitt bröllop 7 juni i norra vättern. Mvh jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 29 Oktober , 2008 Och vem är Hjalmar på bilden? På tur runt Lyrön. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nyfiken11 1 Postad 29 Oktober , 2008 Hmm långt kvar nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 29 Oktober , 2008 Styrbord och Badbord! Skål på er! Götakanal 30grader i luften, 26 i vattnet ( 5 i ölen) Senast ändrad av Jimsan | 29 oktober 2008 | 22:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 30 Oktober , 2008 Söderarm en vacker kväll i juli - en av många fina kvällar i år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse_W 0 Postad 30 Oktober , 2008 Slog till på en ny båt i år. Man vill ju komma in i dom mysiga vikarna. Sen är man ju inte så mycket för att putsa heller. Bilden är ifrån Newport i sommras. Mvh. Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arnold_s 0 Postad 30 Oktober , 2008 Solnedgång på Laesö i början på juli. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arnold_s 0 Postad 30 Oktober , 2008 ...och från Sydkoster en vecka senare i mitten på juli... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 31 Oktober , 2008 En bild på en lycklig blivande ägare av en Linjett 37 under vår provsegling i juni Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 31 Oktober , 2008 Och här är först tilläggningen (Lidö) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 31 Oktober , 2008 Och så här ser drömbåten ut på Lidö österhamn utanför Rådmansö En hamn med en underbar utsikt över Ålands hav, fina klippor på sydsidan och en bra betongbrygga på norrsidan. Väl värd en omväg! Senast ändrad av ciaraud | 31 oktober 2008 | 08:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henke92 0 Postad 31 Oktober , 2008 båt åka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser