Janne1 41 Postad 26 Oktober , 2008 Har fundering på att klä om dynorna i sittbrunnen med marin blått tyg, typ det som dom flesta nyare båtar har idag. Undrar bara hur det står emot solblekning och väta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 27 Oktober , 2008 Hej Köper du ett tyg som är för båtdynor och dyl så ska det ju inte vara några problem. Jag klädde om dynorna i min Searay själv. Köpte på en firma som heter Kilotex (sthlm/sickla).Det blev riktigt bra och ser ut som att det skulle vara nya orginaldynor. Har för mig att tyget kosta ca 250:-/lpm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 41 Postad 27 Oktober , 2008 Tackar Tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
575fredrik 8 Postad 27 Oktober , 2008 Hej. Jag gjorde nya stommar och beslag själv allt givetvist i rostfritt samt furuplywood.Sen lämnade jag in det till en möbeltapetserare som klädde dynorna och stolarna samt ny polyeter (brandklassat kallskum). Resultatet kan du/ni se i mitt fotoalbum. Jag är nöjd iaf. //Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser