Gedda 24 Postad 26 Oktober , 2008 Hej. Är inte ensam om att vilja ha en båtplats känns det som. Är bara lite nyfiken på om det finns någon hemsida i stil med björnsbytare eller något där man kan lägga ut sin plats en säsong om man inte skall nyttja den eller om man vill byta med någon annan. Någon som har tips? är själv på jakt efter en plats på västkusten mellan smögen-grebbestad 12*4 meter med ström. mvh Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Oktober , 2008 Mycket intressant idé! jag skulle vilja ha en sida där man temporärt kan byta plats under säsongen! Skulle vilja ha en plats en bit upp i Bohuslän 5-6 veckor och kan byta med min i Göteborg under denna period. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 26 Oktober , 2008 Kan denna duga, http://www.batplats.se/?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 27 Oktober , 2008 Verkar kalas ju! tack för tipset. dessvärre fanns ju inga platser någonstans Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 28 Oktober , 2008 Ja, jag sitter i samma sits. Letar också båtplats för 8 m segelbåt i Skåne men det verkar ju vara knökfullt överallt. Man får hoppas att det dyker upp något framåt vårkanten. Det borde gå att hitta 2:hands om man lägger ner lite energi på det hela. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 28 Oktober , 2008 jag tror man nästan behöver sätta upp lite lappar i hamnarna. Jag tror inte att det är överdrivet många som letar på nätet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser