Gå till innehåll
söndag 22 december 2024
hustran

Gubbvälde?

Rekommendera Poster

Tänk att det är likadant på sjön som i trafiken. så fort ngn. karl ser att det är ett fruntimmer som kör så måste han promt köra ifatt!!! Med en nonchalant sväng.spelar ingen roll om svallen stör. Viftar dessutom gärna vilt för att tala om att ni har inget här att göra.Hur i he...vete tror ni att vi skall känna att vi fruntimmer skall må bra på sjön.......tillsammans med er män.?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Enklast är väl att inte åka med en gubbe då !!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har löst det problemet, på land kör jag gasbil och på sjön snipa, så oavsett om jag vill om så går det inteSkrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahahaha   Gasbil   Hahahahaha

Skärp dig nu....  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu tycker jag att du kränker migGråter, lågt förmånsvärde, gratis parkering, inte helt fel i stan, men visst inte skulle jag ha köpt den för egna pengar, men bil nr2 går på bensin och den tar jag när inte frun är med, och då kör jag om varenda kärring jag serTyst

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lågt o gratis mm mm.. Du har väl betalat en del för det missfostret, den var ju dyrare än dom vanliga kärrorna... Tur du inte sa att det var miljövänligt för då hade jag nog trillat omkull av gapskratt... Miljöbil ? hahahahahahahahahaha !!!!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu verkar du ju dummare än vanligtTungan, eftersom det är en tjänstebil så har jag inte betalt nåt inköp, men skulle inte ha köpt den för egna pengar det är helt klart, miljöbil..nä knappast om man inte kommer åt biogas, vilket inte är lätt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Aaahahahaha   Vem faen väljer en sån till tjänstebil ???    hahahahahaah

Biogas ! Är det mijövänligt ??  Hur framställs det ??  hahahahahahaah

Byt bil o lägg ner alla tankar på miljövänliga saker för dom finns inte...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja jösses, här tänkte man slänga ut en brandfackla för att få lite sprätt på dösnack. Vad händer? Tråden spårar naturligtvis ur. Mitt inlägg var Falskt!!! Alla är väldigt trevliga på sjön och det förstår väl var och en att det inte går att köra förbi hursomhelst. dessutom skrev jag ju i Dösnack. Må så gott i alla fall. Man får väl hitta på ngt. värre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Okey då...

Var det för tråden eller fisen ???

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror inte att han innerst inne tyckte att han hade rätt...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...