woffe 0 Postad 25 Oktober , 2008 Kolla gärna i min sjöbod för mera kort på båten! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 25 Oktober , 2008 Jösses, förstår din 17:e bild i fotoalbumet. Vad har jag gett mig in på.......... Vore det inte coolt att bygga ett fast tak över hela sittbrunnen, med kapell på sidorna? Eller du kanske strävar efter orginalskick? Du har att göra, synd att du inte har båten inomhus. sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Oktober , 2008 Om man ser på sista bilden i din sjöbod så ser du uppgiven ut! fullt förtåeligt..bränn skiten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 26 Oktober , 2008 Imponerad om du kommer att fullfölja projektet! Som det brukar stå i båtannonser lite småfix för att återigen bli i toppskick. Kommer du att lägga ut projektet här? Vore intressant att följa. //df90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 26 Oktober , 2008 dumt att lägga ner en massa energi på liknnde projekt,värde likamed noll,när det är klart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 26 Oktober , 2008 Fullt alvar!? Eller ett skämt? Jobb är det i alla fall! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 232 Postad 26 Oktober , 2008 Äh, båten är ju skitcool! Gillar vindrutan i plast, lite Blixt Gordon över den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 26 Oktober , 2008 Härligt hoppas du orkar. Vad tänker du göra av den fiskebåt eller badbåt eller orginal?? Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lotsenn 0 Postad 26 Oktober , 2008 Vad har du för motor till den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
woffe 0 Postad 27 Oktober , 2008 Motor-YAMAHA 60HP. kort R. plana bra! ??????????????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser