Westfjord26 9 Postad 26 Oktober , 2008 Oj, det gäller att kolla sin sjöbod ibland, när försvann namnet? snacka om att trampa i klaveret.... Mvh/ Mats Gardtman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Oktober , 2008 Oj !!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Oktober , 2008 Kanske finns en risk att bli likviderad nu när man har talat om vem man är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Oktober , 2008 Har du inte blitt det innan är det ingen risk nu !!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Oktober , 2008 Jag vet ju vem jag kan ringa om jag behöver en bodyguard, eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Oktober , 2008 Haha... Ja det vet du nog !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Oktober , 2008 Nu é han borta igen, bannad eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Oktober , 2008 Inte omöjligt, har ju hänt förr !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 30 Oktober , 2008 om man inte skriver en massa skit på alla forum man hittar så får man inte skit tillbaka för en del är det bästa att kliva av och alldrig kliva på igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Oktober , 2008 Det var kloka ord...sen stack hakan ut ordentligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 November , 2008 Ska du inte komma tillbaka ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 1 November , 2008 Inte mycket här Reinfeldt Persson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser