Mossan 0 Postad 23 Oktober , 2008 Hej Jag är otroligt intressersad av att höra om någon gjort en lyckad affär med Oceanmaster???? Här finns det stor risk för att bli lurad så VARNING, VARNING /mossan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 24 Oktober , 2008 Fungerade inte förra tråden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mossan 0 Postad 26 Oktober , 2008 Om förra tråden fungerar, vet jag inte?? Oceanmaster, påstår sig lösa det hela, så att vi kommer att vara nöjda kunder, låter bra men hur det skall ske, om det sker, etc. vet vi inte.....??? I dags läge är vi icke nöjda kunder som fått något vi inte vill ha av en försäljare, om denna lyckas ordna så att vi är nöjda, så är ju företaget inga skojare längre....MEN det vet vi ju inte innan man uppvisat en handling i detta /mossan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 26 Oktober , 2008 I dags läge är vi icke nöjda kunder som fått något vi inte vill ha av en försäljare, om denna lyckas ordna så att vi är nöjda, så är ju företaget inga skojare längre....MEN det vet vi ju inte innan man uppvisat en handling i detta /mossan Nä... man vet ju inte det ännu.. så varför så hårda ord? F.ö. tror jag att nr 2 i tråden undrade varför du skapade 2 trådar i samma ämne. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Oktober , 2008 Du har huvudet på skaft du Killer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oceanmaster 0 Postad 7 December , 2008 Tack Killer Mossan har fått intyg etc från vår sida och vet inte varför han envisas att hävda att inget är gjort. För info så har man även försökt att skapa en tredje tråd ?? Mvh Oceanmaster Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser