Gäst Madrassen Postad 23 Oktober , 2008 http://www.youtube.com/watch?v=qf1ujbKQ3oA&NR=1 Från filmen med samma namn. Ett kontrakt med hin håle själv som ska lösas genom en duell på / med gitarrer och duellen måste vinnas, så att den äldre mannen med munspelet blir fri. Annars blir båda fast där. Mmnja, han vann ju i karate kid iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Madrassen Postad 23 Oktober , 2008 Här en låt, en av mina favoriter, filmen är kult. fast man ser inget av filmen här. och den här gillar jag. http://www.youtube.com/watch?v=NGhoRRm0I5M En annan som jag dränker sorgerna i med vin http://www.youtube.com/watch?v=vsGnTNYGqo4 Senast ändrad av Madrassen | 23 oktober 2008 | 21:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 24 Oktober , 2008 Här gäller det att hålla för öronen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 24 Oktober , 2008 www.youtube.com/watch?v=ksjM6521-c Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 24 Oktober , 2008 Sikken skit ni kommer med... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 24 Oktober , 2008 Funkar inte. Varför får inte hela plats 21-c på slutet kommer inte med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 24 Oktober , 2008 Vad kunde du se,om du nu såg ngt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 24 Oktober , 2008 Bara skräp, som vanligt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 24 Oktober , 2008 Jag bara undrade om länken fungerade för det gör den inte när jag klickar på den.jag får inte med helamen tack för hjälpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 24 Oktober , 2008 Jag får väl samma som du !! Det var så lite så Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Madrassen Postad 24 Oktober , 2008 He he, nej den fungerade inte. Vad skulle det vara? Jag älskar musik och är öppen för allt. Sonen 22 och min dotter21 har väl fostrat mig. Min dotters kille spelar guitarr, lyssna gärna eller här,nej det får räcka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 24 Oktober , 2008 Det var meningen att kungen Roffe wikström skulle dyka upp,men jag ger upp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 24 Oktober , 2008 Kungen Roffe va det ja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 24 Oktober , 2008 Kan bara hålla med,har letat efter honom men inte hittat honom tidigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 27 Oktober , 2008 Har i alla fall en välbevarad LP-skiva av honom som jag tror är spelad 3 gånger. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 27 Oktober , 2008 Kanon,dåser jag fram mot att du lägger ut den på piratbuktenJag har garvat hela helgen det fanns ju fler dialoger på youtub. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 29 Oktober , 2008 Har aldrig kollat hur man gör en gång. Måste jag ju köpa en skivspelare som fixar om det till MP3 eller liknande. Ett jäkla företag ju. Har du kollat på DC ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 29 Oktober , 2008 Jadu mig skall du inte fråga inte heller dator är vän med mig,vet att claes i sjön har en svarv som omvandlar till mp3 för ca 800riksdaler.Skulle tro att Ubbe kan detta men det ser ut som han gett upp här.Jag kan höra med min son men jag får inte tag på honom denna vecka.Finns väl många här som kan hjälpa till.Att det måste över till mp3 är nog en förutsättning,Ha en bra dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 29 Oktober , 2008 Orven. vad menar du med DC ? www.roffebengtsson.se Senast ändrad av sativa | 29 oktober 2008 | 10:54 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 29 Oktober , 2008 Du har e-post Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 30 Oktober , 2008 enfårtacke. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser