Gå till innehåll
onsdag 22 januari 2025
snolle

Vad har jag köpt för båt ?

Rekommendera Poster

Kollat med bilder på flugan, inte mycket likheter denna är helt i plast.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Matrix

Flygfisken?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skit i det,släng på en www90 optimax så blir det kul.Cool <<<<<<<<<<<

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är mycket riktigt inte en flygfisk. Flygfisken har mycket större vingar men mindre sittbrunn som vi kan se på bilden föregående talare visar. Jag tycker det ser ut som en liten Ockelbo.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den har många likheter med Ockelbo, men ändå inte. Den är dubbelskrovad och fylld med frigolit kulor som ligger i plast. Över och underdel är ihop plastade och går inte att ta isär.Ratten på vänster sida. Någon som vet ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har du någon bild ovanifrån eller fler bilder?

Jag tycker att jag såg en liknande/likadan röd/vit båt i en tidning för ett par år sedan, inte säker dock...

MvH

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

jag har varit medlem på det här forumet och andra marina forum ett antal år och sett trådar som den här dyka upp med jämna mellanrum. Dom lever normalt i några dagar sen försvinner dom från första sidan och dör ut. Nu finns en nystartad site www.Boatspotting.se där ni kan lägga upp bilder och annan beskrivning av båten. Det finns en kategori för den här typen av frågor. Ingen inloggning eller registrering krävs. Förhoppningsvis är det någon användare som känner igen båten och skriver i kommentarsfältet som är öppet för alla.

Uppladdningen är enkel, välj Båtgalleriet - Ladda Upp Fil, välj sen de bild/bilder ni vill ladda upp. Placera dem i albumet Vad har jag för Båt - Hjälp mig så ligger dom kvar där så länge siten finns kvar.

Testa,  http://www.boatspotting.se/ det kostar inget

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...