zumpen 2 Postad 20 Oktober , 2008 Hej nu kommer en fråga jag knappt kan formulera, jag håller på att renovera ruffen, det sitter en typ vit matta på väggarna från britsarna upp till fönstrena. och en nästan som tapet lite högre upp runt fönster och upp till taket.. vad kallas dessa? inte tapeter antar jag, vill köpa nytt men vet inte ens vad jag ska fråga efter och vart? kolla mina bilder så förstår ni säkert bättre =) Senast ändrad av zumpen | 20 oktober 2008 | 21:32 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Oktober , 2008 Det brukar kallas för skrov eller panelbeklädnad, gå in på t.ex. seasea.se och kolla! Alla båttilbehörsaffärer säljer detta. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 20 Oktober , 2008 Tack för snabbt svar =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zumpen 2 Postad 20 Oktober , 2008 Tack för snabbt svar =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 Oktober , 2008 Det var ett jävla tjat, lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fwilkens 0 Postad 30 Oktober , 2008 Som vanligt med Zumpen, höll jag på att säga, undrar man vad som händer? Lägger upp bilder på en båt i princip i nyskick och sedan tokrenoveras det ytterligare. Känns som om ska man köpa beg båt skall man göra det av dig... Senast ändrad av fwilkens | 30 oktober 2008 | 16:36 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 30 Oktober , 2008 Fast jag skulle nog inte viljas köpa en båt som har väggar i ruffen, eller som den för detta fiskaren Stig Hedberg från Gravarne brukade säga Bak på en ko men akter på en båt tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser