Cake58 1 Postad 20 Oktober , 2008 Hej, kan någon tipsa mig hur jag ska gå tillväga, har rivit gamla däcket och håller på att undersöka vilka material jag ska använda. Det Lutar åt marinplyfa och sen lägga teak ribbor på det limma och skruva. kan det fungera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ingen 0 Postad 20 Oktober , 2008 Skall du lägg nytt Teakdäck så är nog det bästa att lamminera plywooden med epoxi & väv så att du får ett helt tätt underlag. Mvh. Inge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cake58 1 Postad 31 Oktober , 2008 Har pratat med en snickare, det är en plywood skiva med teakfaner, sen har man fräst ut spår och nåtat, vet ni ar ni någon uppfattning om kostnader för ett sådant jobb? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cake58 1 Postad 31 Oktober , 2008 fler bilder.../Matz Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cake58 1 Postad 31 Oktober , 2008 ännu fler.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cake58 1 Postad 31 Oktober , 2008 sista bilden.. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eliah 0 Postad 4 Februari , 2016 sista bilden.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eliah 0 Postad 4 Februari , 2016 Hej! Jag har en Marina 75 som också har behov av ett nytt däck. Är intresserad av hur du löste detta. Både med material och hur du hanterade sargen runt om på däcket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser