Kappseglarn 0 Postad 18 Oktober , 2008 Hej jag är sugen på en Ohlson 22 som projekt har mejlat en jag känner som äger en o frågat han om han vill sälja den. Det är han på bilden med sin Ohlson 22. Jag har kollat lite på hans båt o det jag ser på den som behövs göras är blästring på kölen o lacka om friborden o så. Men seglen är fräsha o riggen med. Men jag vill ha fler bilder på ohlson 22 under kappseglingar som privat personer har tagit har kollat på seglingsbilder.se o andra sidor. Vill gärna se lite andra bilder på den Jag har skrivit inlägg om aphrodite 22 men den är dyr tycker jag gemfört med ohlson 22 aphrodite 22 kostar runt 40 o upppåt medans ohlson 22 kostar 20-40tusen o finns fler av också. Så snälla mejla lite bilder till mig på Ohlson 22 till sailing.92@hotmail.com Skulle vara kul om man kunde skapa ett klass förbund för den den finns i många exemplar o många ungdomar har såna skulle bli kul med ett klassförbund:D Ha det bra o tack i förhand ////Kappseglarn Wille Senast ändrad av Kappseglarn | 18 oktober 2008 | 17:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser