_DoGGi_ 0 Postad 17 Oktober , 2008 Hej Har haft ner växelhuset för reparation och undrar om man kan ha båten över vinter utan huset monterat eller är det risker med det??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 Oktober , 2008 Inga problem, tänk så många som plockar av och tar hem sina drev på hösten. Trä på en påse eller något bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_DoGGi_ 0 Postad 17 Oktober , 2008 Hej och tack för snabbt svar. Ingen på klubben har båten utan drevet under vinter och jag har inte sett eller kanske tänkt på det annars men det är säkert som du säger. Bäst tyckte jag vore att fråga så inget annat pajjar istället men nu känns det lugnt. Trevlig helg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 Oktober , 2008 Beror säkert på att er klubb är beskonad från oväntade besök. Vid minsta stöldrisk åker drevet hem. Mitt brukar få sin vintervila under sängen Senast ändrad av Terrafobica | 17 oktober 2008 | 20:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_DoGGi_ 0 Postad 18 Oktober , 2008 Du har en poäng där, så är det nog Tackar igen för infot. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser