Victorsp 0 Postad 16 Oktober , 2008 Hej Är det någon som kan ge mig lite tips om båtplats för min båt till nästa sommar? Jag har en liten Flipper (5x2 m) och vill gärna ha båten i skärgården. Tack på förhand Victor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Papz 0 Postad 17 Oktober , 2008 Duger vilken skärgård som helst? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
badcam70 0 Postad 17 Oktober , 2008 Jag hade min låg på Rindö(Oxdjupet)KA1s gamla anläggning som nu blivit företagspark,företaget som har hand om båtplatserna heter Nilkar nås på 08-54133112. Man är verkligen ute i skärgården direkt. - ingen el,ingen sophämtning,inte inhägnat,ingen bevakning värd namnet. - lite trångt mellan bryggorna för manövrering(ok jag har en Searay 27-28fot inte en faktor för dig) - Med tanke på ovanstående så var 4500sek lite dyrt tycker jag,men ja har man ingen plats så vad gör man. mvh Mats Senast ändrad av badcam70 | 17 oktober 2008 | 09:00 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser