Mrjoppe 0 Postad 15 Oktober , 2008 Hej! Jag har en Mariner 150 EFI som går kasst på tomgång! Eftersom det inte sitter förgasare på den så funderra jag på om det kan finnas något annat som gör att den går dåligt? Ska ju gå fint på tomgång är ju en 6 cuylindrig och inte stanna iaf trotts 2takt... Inte soppan och inte tändstiften iaf! Sen slår den i växlarna (bak och fram) vilket jag inte vet vad jag ska göra åt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 16 Oktober , 2008 koppla upp motorn med felsökning o koll av tps (throttlesensor) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
erikarts 0 Postad 27 Oktober , 2008 Har du bara lånat bilden eller är det här din motor? http://www.blocket.se/vi/18614805.htm?ca=11_s Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 27 Oktober , 2008 OT. Spelar det någon roll? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brodur 0 Postad 27 Oktober , 2008 Enligt annonsen på blocket så går den ju perfekt, så det kan ju inte vara samma motor. Eller hur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mrjoppe 0 Postad 27 April , 2009 Halloj! Hade glömt bort mitt inlägg men lämnade in motorn på Bosses Marin där de bytte tändkablar och justerade reglaget som tydligen hade skruvat upp sig! (Fick ett oroligt mail av köparen till båten som sett min förfrågan)... Senast ändrad av Mrjoppe | 27 april 2009 | 22:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser