karnor 0 Postad 14 Oktober , 2008 Hej.Nybliven ägare till en Parad 31 med 2st VP AQAD41 med DP drev.Vet någon vad denna båt drar per NM i bästa march fart?Vilket som är bästa march varv på motorerna? Jag har kört på 3000rpm den lilla tid jag haft båten och då kör man i ca 23knop.Men svårt att avgöra om det är den mest ekonomiska marchfarten. Mvh Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 14 Oktober , 2008 Hej,ska du inte kolla på paradklubben.se det vore väl det smartaste Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karnor 0 Postad 15 Oktober , 2008 Hej jo det har jag gjort men klubben verkar mer eller mindre död tyvärr..Inget svar på nåt om nåt,,,Är ju medlem där,ska försöka väcka upp sidan i fall det går. Mvh Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 15 Oktober , 2008 Hmmm,jag har också en parad,du får väl sparka utav hlvte på dörrn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 16 Oktober , 2008 Hej,du kommer väl åt medlemmars mailadresser,tom tel nr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pezon 0 Postad 16 Oktober , 2008 Köpte du din båt av Roger i Kummelnäs? Ringde på den och han sa att den drog 2,2 liter/distans i marchfart 22knop. Tyckte det var för mycket och avstod att köpa pga det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser