Gå till innehåll
onsdag 13 november 2024
Mossan

OceanmasterErfarenheter

Rekommendera Poster

Jag hade gärna sett att mailkonversationen dem emellan lades ut här på MG så vi fick svart på vitt vem som är boven i dramat...  Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

pen_icon.gif Svara    citat_brygg.gif Citera    report_icon.gif Rapportera Skrivet: 29 oktober 2008 | 12:26

Repris: Har ännu inte sett någon aktiv handling i detta från O-master!/m-n

Jag måste lyfta fram ett av de senare inläggen:

Jag tycker Oceanmaster bjudit till och löst det hela på bra sätt, nöjda kunder beror på hur man hanterar reklamationer. //Ulf

Jag är beredd att hålla med om detta och kommer också att erkänna Oceanmaster   som ett kundorienterat företag den dag de rättat till det hela och jag är en ägare till ett TK 1450 kg släp som jag betalat för. 

mvh

Mossan

Repris: Har ännu inte sett någon aktiv handling i detta från O-master!/m-n

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför åker du inte och reggar om släpet själv så är det klart sen? 

Jo jag vet att du tycker att de gjort fel som inte försäkrade sig om att du visste vad du köpte, men vore det inte enklare att bara åka till besiktningen och fixa det själv?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hur går det nu då? Blir det någon ordning på denna affär?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Svar:

Hur går det nu då? Blir det någon ordning på denna affär?

NEJ, DET PRATADES FRÅN OCEANMASTER, MED VACKRA FÖRTROENDEGIVANDE ORD HÄR PÅ FORUMET, OM ATT DE TÄNKER LÖSA DET HELA...MEN NEJ..

..SEDAN DET LUGNAT NED SIG LITE PÅ FORUMET SÅ LUGNADE OCKSÅ OCEANMASTER NED SIG OCH NÅGON HANDLING BETRÄFFANDE EN LÖSNING HAR INTE SETTS TILL..

SOM JAG SAGT TIDIGARE: HÄR LURAR EN OSERIÖS HANDLARE OCH SOM JAG NU FÖRSTÅR SÅ VERKAR MIN VARNING TILL ER BÅTFOLK VARA ALLT MER BEFOGAD!

/MOSSAN

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag förstår fortfarande inte hur du kan säga att du är lurad när du fått reg.nr innan köp och haft all möjlighet i världen att kolla upp kärran.

Men vi verkar inte vara överens om den punkten.

Det jag däremot skulle uppskatta är om du håller dina påhopp mot mig riktade mot just mig och i den här tråden, och inte stjäl andras trådar (som handlar om helt andra saker) för att spy galla/besvikelse över att jag tycker att det är du som gjort fel i det här fallet och att du inte alls är lurad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Mossan skall ha fått ett brev på posten med alla handlingar inkl, typ godkännande, broms tester, ny skylt etc. Dessa kostnader har vi tagit på oss och anser att vi har bjudit till och försökt hitta en lösning. Samma lösning hade vi exakt föreslagit till mossan innan han valde att gå ut i forumet. Vi ser detta som slut agerat nu och hoppas att vi kan se iframåt istället.

Trevlig helg

Mvh Oceanmaster

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mycket förvånande om Mossan har fått detta erbjudande innan han gick ut i Forumet.

Varför inte acceptera en sådan lösning omgående om detta stämmer.

Hur är det egentligen Mossan fick du erbjudandet om kostnadsfritt typgodkännande etc?

//df90

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...