Terrafobica 68 Postad 11 Oktober , 2008 Hittade den här texten på nätet, och nu förstår jag varför jag har det så gott ställt Något att tänka på inför framtiden? Om man köpte Ericsson aktier för 100 000 Kronor för cirka 3 år sedan så är de värda kring 4600 Kronor idag. Om man istället köpte Telecom, till exempel Song Networks, för 100 000 Kronor så har man idag kvar 791 Kronor. Om man var klok och för 3 år sedan gick till bolaget och köpte starköl för 100 000 Kronor, drack ur dem, hade trevligt och idag går och pantar tomflaskorna så får man 6741 Kronor. Det är därför grabbarna på torget i centrum kallas för A-laget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 11 Oktober , 2008 För några veckor sedan föreslog en grupp forskare från Södertälje, att män borde se över sin ölkonsumtion. Med tanke på resultatet från en nyligen gjord undersökning som visar att öl innehåller kvinnliga könshormon. Slutsatsen forskarna har dragit av detta är att män som dricker mycket öl 'förvandlas' till kvinnor. För att se om detta stämde gjorde forskarna följande test: 100 män fick dricka vardera 6 liter öl... Det visade sig sedan mycket riktigt att 100% av männen: *Gick upp i vikt. *Pratade överdrivet mycket och utan vettigt innehåll i det sade. *Blev överdrivet emotionella. *Kunde inte köra bil. *Klarade inte av att tänka rationellt. *Skulle argumentera över minsta sak och... *vägrade be om ursäkt när de hade fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 11 Oktober , 2008 Den ska jag visa för revisorn,kan man även göra förlustavdrag på dessa transaktioner? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Oktober , 2008 Dags att gå ut i köket och se om man kan panta ihop till hyran idag, känns så i dumskallen i vilket fall Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 26 Oktober , 2008 Har du pantburkarna där ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 27 Oktober , 2008 ÖL Burkar ? Vad är det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Oktober , 2008 fan vad ni är på mig då, jag får inte köra gasbil och dricka burköl verkar också va fel, men jag kommer tillbaks, tänkte nämligen tala om att jag har hjälm när jag cyklar, men det vågar jag inte.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 27 Oktober , 2008 Hjälmen är ju cool så det är inget att skämmas för Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Oktober , 2008 Säg inte det där med hjälmen till nån för dom kommer att gapskratta åt dig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Oktober , 2008 Ja é tyst som en mussla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Oktober , 2008 Fast jag brukar ha flytväst när det är båtar på TV.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 27 Oktober , 2008 Jag har inga sådana laster eller besvär för jag är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Oktober , 2008 Cool ? Hade du inte feber ? då är man Het !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 27 Oktober , 2008 Det varade ju bara i tre (fyra) veckor nu är jag snart normal känner jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 27 Oktober , 2008 Westis, du kan ju använda din pepitarutiga bilhjälm istället så slipper du skämmas för cykelhjälmen. Sen kan du ta gamla rattmuffen och lägga den på båtratten så slipper du klä den med älgskinn som någon föreslog. Rattmufen är häftigare. Annars kan du klä ölburkarna med den så håller de kylan bättre och du slipper bli kall om händerna. Sen tycker jag det är bättre med burköl, man får inte krossat glas i fötterna när man badar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 28 Oktober , 2008 På båtar ska man väl ha lattmuff? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Oktober , 2008 Nu tycker jag att du är dum Kalman, inte avslöja allt samma dag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 1 November , 2008 Har köpt en öl.... Ja, man skulle ju inte avslöja allt på samma dag så du säger jag att det blev en öl... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 8 November , 2008 Måste erkänna att det har blivit några fler today Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Decoy 0 Postad 11 December , 2008 Instämmer fullständigt med trådens budskap! Var och rotade i stuven här om dan och hittade inte mindre än 7 tomma ölburkar, en 1,5l petflaska och några tomma snusdosor. Det blir 5,50kr det. Dricker öl som en dåre hela vintrarna för att man skall ha råd att tanka till våren. Dessutom är det ju gratis motion för levern så den är vältränad till sommaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 13 December , 2008 Var någonstans pantade du snusdosorna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 25 December , 2008 Åh...... äntligen.... tack terrafobica nu vet jag äntligen vad de där påsarna är till för på seglet. Vet ju vad man skall stoppa in i muffar men de där var ju så långa... Lattmuff....va bra. Fast nu får jag väl bannor av Westis för jag avslöjade det. Då skall jag inte tala om att jag har fler då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Januari , 2009 Du får inga bannor av mig, jag ligger lågt..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 4 Januari , 2009 Hmm...?...ligger lågt...? Tog du sååå mååånga öl? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser