Gå till innehåll
onsdag 22 januari 2025
Gäst urban-medin

En undran bara?

Rekommendera Poster

Gäst urban-medin

Finns det någon som kollar signaturen? Eller har ni missat världens bästa sida? Jaja, om ett tag alltså! Om tre veckor kommer den igång ordentligt, men det vore kul om ni eller någon förutom de tre som anmält sig gjorde det. Har jag förbannat alla? Eller har någon i min familj som ag inte vet om? Nåja, lika bra att dra allt då eftersom ni, eller någon här inte kan dra sträck över något. Sidan är byggd för att konkurrera ut blocket.......haha. Nej inte alls Glad
Men ett komplement till den kommer det att bli. Ska man annonsera två, tre, tretti grejar så är det i alla fall gratis i madrassen. Här  http://www.madrassen.se/index.php nåja länksystemet är åt h-e. Det kan ni fixa. Ja, så vill ni vara med ifrån början så är ni hjärtligt välkomna. Guiden är ingen konkurrent...rent Glad Så godnatt alla och en trevlig lördag på er.
Ser fram emot massor med inliggningar redan imorgon innan priset höjs Förvånad skojade. Flört

/Vi.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Törs inte faan registrera sig .Med mina datakunskaper (obefintliga) är man orolig att du skall kunna luska ut vem man är, Jag jobbar som expertläkare till f-kassan är även Delgivningsman,samt medlem i KRIS. så jag vill helst vara anonym,men om du kan garantera min säkerhet så ok.Kyss

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Skrattande haha, en kompis till Orven Glad Självklart garanteras säkerheten till 100%. Sedan är det ju som vanligt oss politiker emellan, ja du vet Flört Man kan ju alltid skylla på något annat, vinden har vänt eller nå´ t. Fast det vanligaste är väl att man pratar i en vi vision. Eller så skyller man på om, OM inte det hade hänt. Det absolut vanligaste är väl att man inte hade det absoluta ansvaret i slutänden, utan hade bara OM varit med ifrån början så.Skrattande haha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

OK!med dessa garantier kan man ju inte göra annat än att lita på dina ord, Jag är på G.Cool

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Jag försökte knyta ihop säcken där, men du föll nog ur innan Skrattande Jäklar vad hal du var. Cool

Kan ju ha varit för att jag håller på att lägga in bilder. Men sparar nog det ett tag.
Gratis fotografering jovisst, bara att trycka ansiktet mot scannern sa dom.
Det fungerar ju inte Skrikandes

Senast ändrad av urban-medin | 11 oktober 2008 | 14:29

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Ska vi gå ut och gå, sa Karin. Och det blev 5 km Obestämd

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu hänger jag inte med, synd att jag inte citera om det är mitt inlägg du svarar  på. mitt inlägg kan ju lätt misstolkas om frågan ändras.Tungan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Ja sådana här gånger kan det bli helt åt, ja. Nej man ska alltid citera det har jag fått bli varse om Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var kom fotograferingen ifrån o vad menar du med att knyta ihop säcken,Är dösnack inte öppen för alla eller bara för en inre krets?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Jag svarade innan du svarade och vad jag menade var att om du kanske anmälde dig och det inte gick så håller jag på med att lägga in bilder, naturligt då så går det inte att komma in i forumet för att anmäla sig. Det hade ingenting med dösnack att göra och om det finns en inre krets här vet jag inte. Inte som i de andra kategorierna iaf Skrattande haha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

OK!Du är förlåten,jag trodde att du hoppade på mig för ngt som kan ha blivit raderat som ngn annan skrivit. Har hänt mig med att jag svarat på inlägg som sedan blivit raderat.Gråter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Flört Välkommen. Så om ett par veckor när det blir fart där kommer du inte att ångra dig. Tror jag Skrattande Nejdå, jag har kommit på precis hur man ska gå tillväga för att lansera en internetsida och uj vad det kommer att gå Skrattande Kanske t.o.m talar om hur efterpå Glad

Nu under tiden tills dess kommer sidan att byggas vidare på och ju fler vi blir så får vi väl ha komma överens-tider då jag får göra det på. Bygga alltså Skrattande Så, kom igen nu alla som tror sig ha missat någe. Haha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Nu sitter jag och smaskar i mig nybakta kanelbullar och lyssnar på den här

Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Passa dig för bullarna om det ser ut att vara glacyr påTungan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Oh, Förvånad tänkte inte på det. Nej det var pärlsocker Glad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vem har bakat?Det kan vara ngt annat som har blivit kristalliserat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Min käresta, fast det säger ju inget haha. Efter 36 år så får man lita på dom Skrattande vi får se hur det går, men gott var det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Där kom det, du får damsuga efter dig Rynkar clean.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas du inte blir på kanelen! Tror du man kan hitta ngn på madrassen som törs gåner i hålan o fråga min varan om bakning o samtidigt röja upp o pricka äggen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

I sinom tid kanske Skrattande det ska vara tuffa grabbar de där som jag har gett en vink till.
Vi får se om dom registrerar sig. Cool 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Nä, inte han Skrattande den andra, han med domkraften.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...