pgh73 2 Postad 10 Oktober , 2008 Satt och läste om VOR och kollade in schemat. Nästa år seglar de från Marstrand till Stockholm den 14 juni. Det måste man bara kolla in. För visst borde de ta vägen genom Öresund? Att ta vägen över Bält måste vara en rejäl omväg. Jag kommer iaf befinna mig ute på havet för att se lite av jorden-runt-båtarna. Min Accent26 kommer väl se ut som en optimist i detta sällskap, hahahaha. Några fler som skall bevittna detta nere i södra delen av svenska farvatten? Senast ändrad av pgh73 | 10 oktober 2008 | 22:40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 10 Oktober , 2008 Absolut, tar min vega när dom startar ifrån sthlm mot Estland hoppas jag det va, för att se vem som är först dit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Byggnads 2 Postad 11 Oktober , 2008 Jag har för mig att TV sänder från tävlingen varje vecka men jag har inte hittat när det kommer denna vecka. Är där någon som vet när?? Carpe Diem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 11 Oktober , 2008 TV4 kommer att sända från VOR. Vet dock inte hur mycket eller hur ofta men iaf. Dessutom finns väl lite att glo på http://www.volvooceanrace.tv/page/Home/0,,12573,00.html. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 Oktober , 2008 Helt klart skall man se detta, var ute vid starten från göteborg för ett antal år sedan, kommer inte ihåg årtal, det var en maffig upplevelse, men jag tror man skall ligga en bit ut så man får en uppfattning vilken fart dom kommer upp i. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Papz 0 Postad 19 Oktober , 2008 Är ni med och rejsar i www.volvooceanracegame.org? Risk för att fastna framför datorn! Spännande upplägg. Lägg upp en båt och ge er ut i första benet av racet! Man bestämmer vilket segel man skall föra och vilken kurs man hålla, sen tuffar skutan på. Vindarna ändras kl 12 och 24. Har man gjort strategiskt bra val så plockar man platser för varje gång man loggar in och kollar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 20 Oktober , 2008 Två container på väg till Kapstaden från Ericsson i Kisa till oceanrace 2008.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
dyker 0 Postad 20 Oktober , 2008 samma som innan.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
x-mannen 1 Postad 20 Oktober , 2008 TV4 sänder måndagar 23.00. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 22 Oktober , 2008 Om man missade programmet, ngn som spelat in det eller finns det ngn torrent med det??? Many thx. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
makke_the_muss 27 Postad 22 Oktober , 2008 Här ligger senaste avsnittet http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.682487 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nikodemus67 0 Postad 24 Oktober , 2008 Bättre att segla ocean race på Sailonline.org Mer realistiskt väder. Inga segelbyten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alram 0 Postad 27 Oktober , 2008 Ska absolut försöka komma ut och se vor. när de kommer till stockholm. Vad jag vet kommer tv4 sända 36 avsnitt vor. varge? måndag 23.00!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser