landgren 5 Postad 10 Oktober , 2008 har demonterat min cirkulationspump på MD21:an för att byta lager. är det någon som vet hur man demonterar pumpvingen för att få isär pumpen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 11 Oktober , 2008 Kolla här http://www.marinepartseurope.com/sv/volvo-penta-sprangskiss-7742100-26-13884.aspx kanske du kan få nån ledtråd, bra sida har dom med sprängskisser på det mesta. Lycka till!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
landgren 5 Postad 15 Oktober , 2008 Nu har jag svar på min egen fråga, så ingen fler behöver göra samma misstag. Pumpvingen är pressad på splines. Ej gängad som jag fått info om, dock ej i detta forum. Skall nu försöka plocka ihop med delar från Peugeot. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petla655 0 Postad 8 Juli , 2009 Hej! Fick du fixat din cirkulationspump? Var fick du tag i nya lager? Mvh Petter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser