cerber0s 1 Postad 6 April , 2009 Sälja en lever? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 6 April , 2009 Hörde jag lever? 100000 kr bjudet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 April , 2009 Vad skall du ha istället? eller är det kärringens du säljer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 7 April , 2009 Nu ska vi inte vara sådana! Grabben har ju redan fått ett bud på 100 lakan! Vems det är är väl inte så noga! Jag kan tycka att utgångsbudet är lite högt... Det skulle ju såvitt vi vet mycket väl kunna vara en såndär i slitet brukskick som man kan krama raketbränsle ur... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 7 April , 2009 Den som får lever får se! Nej, bättre att sälja av en njure, dom har man två av, och om man inte är för hård mot barskåpet, klarar man sig bra på en. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
cerber0s 1 Postad 8 April , 2009 Jag har ju aldrig påstått att man skulle sälja sin egen lever... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 8 April , 2009 Högt utgångsbud? Nja, reservationspriset är nog betydligt högre. Kanske bortåt 500000. Men jag lämnar min i byte, där finns det mycket raketbränsle att krama ur. Senast ändrad av Flipper_510_HT | 08 april 2009 | 21:28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blomman73 0 Postad 6 Maj , 2009 Fyll en petflaska med saft varje gång du tänker köpa en, och lägg 12-17kr eller vad dom kan kosta i en burk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 6 Maj , 2009 Men Blomman...om vi lägger oss på snittet 14:50:- så bli 500.000:- 34482 st flaskor, låt oss säga att vi gör detta en gång om dan så tar det 94år att få ihop en halv mille, om 94 år så är enligt mina beräkningar trådskaparen död! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blomman73 0 Postad 6 Maj , 2009 Nu var det ju leverförsäljning och poker som ska bidra med.Tyckte bara att varför lägga ut 14:50 för att sedan panta och få 2kr tillbaka alltså gått back i besparingen med 12:50/flaska..Me den taktiken tar det 167 år till eller nåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 11 Maj , 2009 Japp..om 94 år så är jag garanterat död och uppeldad.. Ang.pet flaskorna så är det ju en bättre affär om man låter gumman köpa flaskorna .Men värst är det när man själv köpt dom och frugan drar med panten vilket har hänt...Å dom pengarna får man ju aldrig se igen.... Fråndet ena till det andra...Maximen åker i vattnet till veckan...ÄNTLIGEN!!! Rammlade tyvär ner från ställningen igår när jag vaxade; Och kunde konstatera att man inte faller lika graciöst längre...landade på höft rygg... usch så ont det gjorde och idag haltar jag lite... Fler knasiga pengaideer vill jag ha!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Blue2 0 Postad 12 Maj , 2009 Sälj ungarna vet jag! Kamma dem och och tryck ut de värsta pormaskarna. Du kan bergis få ganska hyggligt betalt för dem, minst 50 papp säkert, om de inte är för håriga förstås. Dessutom blir du av med det ständiga tiggandet av pengar, du kan därmed få över en massa kulor tiill alla absolut nödvändiga prylar som vi båtägare inte kan vara utan....plottrar, dörrmattor, nyckelringar och annat viktigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainHowdy 1 Postad 19 Maj , 2009 http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=720 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fyren 0 Postad 2 Augusti , 2009 Lite sent ute kanske. Men jag har sett att drivveds konst är svindyrt. Sätt någon fingerfärdig på att klippa och klistra, medans du är på sjön och letar matterial O vips så är du drivveds konst försäljare och svinrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 20 September , 2009 Bra ide med drivved..men jag är inte ett dugg konstnärlig...Ligger annars bra till med panten ska städa ur båten i veckan å där är det fullt ända upp till sopkorgen.. Annars med mitt sjukfacit det senaste året så väntar jag nu på svininfluensan,Kan man tjäna pengar på att få den??Hörde att munskydd med gristryne på finns att köpa i asien,typiskt att man aldrig kommer på dom geniala grejorna själv.. Hare alla dårar!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 24 September , 2009 Bli pirat vetja! Kapa en båt och håll besättningen som gisslan och kräv en lagom lösensumma för att släppa dom. Funkar det i Adenviken så funkar det säkert här hemma också, men kolla först så det inte är mossad som ligger bakom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 24 September , 2009 Bli blodgivare, det blir visserligen några tappningar men som dom säger, många bäcker små. På min tid fick man 50 spänn för en halvliter, var tredje månad tror jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 24 September , 2009 Inga kontanter numera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 24 September , 2009 Aj f-n, där rök den möjligheten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kema 0 Postad 25 September , 2009 Kom att tänka på att på ett jobb jag var så sålde vi wellpapp till returpapperföretag. Om det fortfarande fungerar vet jag inte, men om det gör det finns det ju STORA möjligheter. Alla vet ju att vi källsortetar för glatta livet, och alla vet ju var man kan hitta detta åtråvärda (?) papper.Så stå på vakt och be folk som kommer och lämnar om att ge det till dig istället. Finns säkert andra metoder också, men vad vet jag Så lasta bilen (den stora) och sälj det Annars kan du ju bli proffesionell dogwalker Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser