Westfjord26 9 Postad 10 Oktober , 2008 Ja, Peter är en snäll kille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 527 Postad 10 Oktober , 2008 Tycker vi alla som uppskattar Bossee's kunniga inlägg och vilja att skicka tester, skisser, länkar och annat via mail här ställer oss upp och tackar och bugar! /Christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 10 Oktober , 2008 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 10 Oktober , 2008 Sällar mig till sällskapet. Har många gånger fått uttömmande hjälp av Bo. //Ulf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 10 Oktober , 2008 Tack och bock. Bara kul att ge en hjälpande hand ibland till den som önskar. /Bo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 13 Oktober , 2008 Kan bara varmt hålla med!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 13 Oktober , 2008 Ja håller med, tycker dessutom att han ska byta nick till bosse båtdoktor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas478 27 Postad 14 Oktober , 2008 Även jag har haft stor hjälp av Bossee, särskilt det senaste halvåret då jag funderat hit och dit kring att byta till en större båt. TACK Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser