Kappseglarn 0 Postad 9 Oktober , 2008 Hej alla seglare:D Jag skulle vilja veta lite mer om Aphrodite 22. Blev så kär när jag såg den segla på Torsö runt fanns en duktig kille som heter Oskar Skoting o han kom typ 11plats o kom jättebra till på Tjörn runt i år o förra året:) Så kan ni vara snälla o skicka lite mera fakta om den jag har läst kommentarerna här på Maringuiden men vill ha mera:D Om ni har bilder på den så skicka gärna lite på den:D Ha det gött alla seglare:D ///Kappseglarn PS det är Oskar Skoting på bilden med hans Aphrodite 22 swe 15:D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 9 Oktober , 2008 Vet inget om båten, men jag har för mig att det var aphrodite 22or på 1,2,3:e plats i året vättern kors &tvärs fakta brukar man hitta på www.sailguide.com men fakta sidan ligger vist nere för tillfället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 9 Oktober , 2008 1,2 och 6:e var det visst och även där Oskar Skoting på en bra placering (2:a) http://www.hvkt.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser