orven 0 Postad 7 Oktober , 2008 Fan trot men räkan lever http://www.maringarderoben.se/forum/index.php?topic=3538.msg51548;topicseen#new Det va en seg fan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Oktober , 2008 Hoppas han håller sig långt inne i garderoben bara Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 8 Oktober , 2008 Det va ju en kul fan i alla fall. Helvete så mycket avundsjuka denne väckte. Ingen (inte många) tänkte efter utan eldade upp sig. Ja fy faen det va en kul tid så länge den varade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 8 Oktober , 2008 Lite synd att alla blivit så serösa, forumet är ju helt trollrent. Men ang räkan så har jag hört från säker källa att han fortfarande är gisslan hos amazonas gerillan, han har via krypterade medelanden förbjudit övriga familjen att betala någon lösensumma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LillRakan 0 Postad 8 Oktober , 2008 Ja vart har trollen tagit vägen. någon måste mata dem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 8 Oktober , 2008 Dom är borta, kan det vara för det bara gnälls när det skrivs något ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LillRakan 0 Postad 8 Oktober , 2008 här serveras det bara barnmat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Richard_Scarry 0 Postad 9 Oktober , 2008 räkan gömmer sig under kilten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 10 Oktober , 2008 Tycker alla hedersmedlemmar ska belönas med minst ett troll, forumet skulle bli så mycket roligare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gandolf 0 Postad 15 Oktober , 2008 Kanin är begåvad, sa Puh tankfullt. Ja, sa Nasse. Kanin är begåvad. Och han har Hjärna, Ja, sa Nasse, Kanin har Hjärna. Det blev tyst en lång stund. Jag antar, sa Puh, att det är därför han aldrig begriper någonting. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Oktober , 2008 Det är la gött å ha sällskap..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 15 Oktober , 2008 Inte värre än att man har bruk för en magnesyl ibland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antirakan 0 Postad 16 Oktober , 2008 Trollsannering på tråden! Skotten rök visst först. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 16 Oktober , 2008 1 - 1 Det var jag som svarade med samma mynt och se hur fel det kan tolkas. Det var mitt inlägg om madrassen som retade upp honom, här får man bara göra reklam för radiogarderoben tydligen. Allt annat är fel. Fast den är bra, lyssna bara. http://www.radiogarderoben.se/ Nej, på samma sätt blev jag behandlad och fick mig en läxa. Tråkigt att det inte kan stoppa med sådant, men är man långsintare än långsint. Ja då går det nog inte! Kanske det håller i sig i tio år? Det måste iaf vara frusrerande för guiden och alla dess medlemmar. Tack iaf Skotten att du registrerat dig i madrassen. Hoppas vi kan hålla en lägre profil där. Jag ser inget ont i dig och tycker att du är en skön typ, ja typ ja. Fler kan nog hålla med om det om man framförallt sett detta. (Härligt) Jag hoppas din rygg har blivit bättre sedan vi sist hördes. Mvh Urban Medin. http://www.youtube.com/watch?v=9-wIf3kMFBM Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 16 Oktober , 2008 Tycker man saknar flera av trollen vad tog räkkärringen vägen hummertina eller vad hon hette, de andra båda räkbröderna har ju redan bordat tråden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin Postad 16 Oktober , 2008 Äh, dom har väl ett jobb att sköta. Trillar ju in en o annan kommentar till helgerna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 16 Oktober , 2008 Japp, du har nog rätt de tillhör proletariat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 16 Oktober , 2008 O snart kommer 20 kronorsmynten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser