sierra 0 Postad 6 Oktober , 2008 hej alla bryggseglare! har någon en trimplansmotor/pump att avvara till bra penning, dubbelverkande modell större skall sitta på en bayliner 3255. förre ägaren tyckte att han behövde den så då båten kom så hade han kopplat bort pumpen, vattentanken, toakvarnen,ankarspelet,mm. med vänliga hälsningar. robban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
535GT 36 Postad 7 Oktober , 2008 Jag skulle låta honom köpa tillbaka båten el skicka grejerna till dig. Om han inte sagt något om att han skulle plocka lös något vid köpet, så ska allt följa med. Stå på dig i det här! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sativa 0 Postad 7 Oktober , 2008 Jag har lite mm. vad önskas inom detta gebit? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 8 Oktober , 2008 han lovade att skicka med en vagga att ställa båten på också men den behöll han också den jäveln! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mangen5 0 Postad 8 Oktober , 2008 Jag hoppas du skämtar... Har du tittat på båten, köpt den i förevisat skick med dessa prylar monterade och sen inte fått dem med när båten kom (levererades till dig?)?... Jag antar att du vet att du i så fall har rätt o han har fel... Nöj dig inte med det. Vad står det i era papper? MVH Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 15 Oktober , 2008 båten är i så fint skick i övrigt för den peng jag betalade så jag vill inte lämna igen den men så går det tydligen om man inte är tydlig med papperen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser