freakman 0 Postad 5 Oktober , 2008 Jag skulle plocka bort mitt alfa one drev för att jag nu ska byta motor men upptäcker att det sitter låsmuttrar på 2 av 6 muttrar! självklart fick jag inte med någon nyckelhyllsa när jag köpte båten. Är det någon som har någon ide på hur man får bort dem eller får tag på nyckel? /tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 5 Oktober , 2008 Ringer säljaren av båten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 5 Oktober , 2008 Bra svar! Ta inte illa upp nu, men den här typen av frågor är lite känsliga att svara på. Och ingen här vill hjälpa till med att låsa upp saker som man inte vet att de tillhör rätt person. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
freakman 0 Postad 6 Oktober , 2008 men tjena blixten va tror du, klart jag har! varför ens skrivet ett inlägg med ett sånt idiot utlåtande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 7 Oktober , 2008 Inte helt ovanligt att folk t.ex. söker manualer till nya utombordare här (fick man ingen när man köpte motorn?) och det är något som gjort många försiktiga med att svara på sådana frågor. Så något idiotuttalande är det inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 7 Oktober , 2008 ... för att din fråga kanske låg på samma nivå? Om du nu har talat med han/hon som sålde båten till dig , varför löste det sig inte då ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser