jorgensen 0 Postad 4 Oktober , 2008 Är det någon som vet hur jag får av nr 2 propeller första satt med en mutter andra ?.jag har en penta års model -01. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 4 Oktober , 2008 Ifall det är ditt drev så lär du ha en specialhylsa till den andra. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bayliner2556 0 Postad 14 Juni , 2009 hej jag tog ett 2 tums rör och svetsade 3 m8 bultar på men drevia har för 195 kr min var rätgängad mutter en del säger att det är aviggängat lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 15 Juni , 2009 Hjälpte en granne byta proppar för några år sedan. Minns inte exakt hur gängorna var men det var i alla fall en spec-hylsa till den inre proppen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 15 Juni , 2009 På mitt 290 drev funkar det med en maffig polygrip. Och jag menar maffig. Gängan är rättvänd Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 15 Juni , 2009 jorgensen, blir lättare att svara om du talar om exakt vad du har för DP drev .... mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 15 Juni , 2009 Hoppas det har löst sig under de senaste 8 månaderna!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser