Gå till innehåll
onsdag 12 mars 2025
Westfjord26

Donna-Lee 2

Rekommendera Poster

Tror inte att han kommer tillbaka för det är någon som trakaserar honom och då bland annat hans cancersjuka fru.

Måste ju vara någon från båtforumen eftersom han lämnar den biten helt och hållet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst urban-medin

Hej igen.

Fick ett mail som var riktigt ångerfullt och där vederbörande bad så väldigt mycket om ursäkt. Visste inte hur illa det var och vad han ställt till med osv och önskade att udda skulle vara jämt! Nu var mailet lite längre och han bad om att inte gå ut med vem det är. Det hade jag ju inte tänkt heller, men skönt ändå att det måsta ha känts eftersom det kom ett svar så pass snabbt. Personen ifråga var nog ganska orolig tror jag och kanske fick sig en tankeställare.

Om du ser detta meddelande, så vill jag att du förstår varför jag går ut med det så här.

Det här gör jag för att andra här på forumet ska förstå att jag lämnade forumet p.g.a det som hände och som du nu bad om ursäkt för.

Ville i alla fall meddela detta, så att ni slipper fundera vidare.

Men tack för att ni såg att jag lämnade skutan.

F.d Donna-Lee

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Idag Flört vem kan vara borta från er en längre tid Skrattande
Nej, allt ordnadas ju som sagt och man kan bara hoppas att det får vara lite seriöst mellan båtvänner. Visst lite tjafs, men överträdelser med personangrepp på oskyldiga kan inte accepteras. Nu är det här glömt och ordningen återställd.
Vem är herre på täppa nu? Vem är det som har tagit över  Skrattande 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Ja ha Flört

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Ja tack Mats ja och en del inte Glad men så är livet.
Roligt att det finns de som förstår och inte ser satan i allt som skrivs.

Kolla min hemsida, nej ni behöver inte rapportera, den är inte kommersiell, än. Skrattande 
Men iofs, det kan ju bli. Iaf är det gratis det mesta, ja eller allt, ha ha
När det blivit det antal registrerade, som jag vill. Så kommer jag att försöka sälja reklamplats. Ja jag vet, det är inte lätt. Men nu är jag försäljare uti...nähä. Nu kom Karin in och tycker annorlunda! Admin har talat Cool, nåja. Lill admin kunde väl få ett ord med i... Nähä Rynkar inte det heller! Nåja, sista ordet är inte sagt än. Jag kan delge en talmall Förvånad Va?

-En talmall? He he, jo de finns och jag har en av de bästa. Jag förklarar strax, men så här är den.

TALMALL

…………………………………………............ Jag hoppas jag kan få avbryta ett ögonblick för att berätta om något som kommer att tillföra er möjligheter att vinna mer av era kunder……

ja eller nej! Kom ihåg att alltid vänta, men ok det finns undantag

……Vi lanserar, - osv. Eller, tänk nu.!!!?

Godmiddag, jag heter ….. Och ringer ifrån…… för att lansera det nya rikslotteriet vi har och som många företag nu är med på för att dela ut till sina kunder eller anställda, osv.  (vad var det bra för?)

Det här lotteriet tillför er ett förtroende inför kunden, som visar att ni engagerar er och tar ert ansvar, samtidigt som kunden ser en möjlighet att vinna på att nyttja era tjänster. “

Vänta

Konceptet har visat sig att många företag använder lotteriet som en slags kundvård och det fungerar, kunderna återkommer själva för att beställa fler lotter och då bara för att berätta att de vunnit på lotteriet, eller/ samt t.o.m vill delta igen.

Vänta
                                                                         ( eller vad det är)
Så genom att vara med och ge ert stöd till forskningen kring ‘’’’’’’, så får ni en gladare och trevligare kundmiljö och eller arbetsplats.

” Låter inte det bra? ….. vänta.. avbryt

Och Vi har till årets riks lotteri en “premie” till alla som önskar vara med... Förutom de 50 lotterna i paketet, så ingår det just nu, en gratis cd-box med
i stort sett valfri musik, en cd med de mest kända eller populära artisterna just nu.

Vänta
                          ( Saktare prat)

Och i det här företagspaketet med de 50 lotterna och cd-boxen, ligger då också fakturan, som endast är märkt forskningsbidrag... Många företag vill ha det så..! Företags paketet kostar ettusen kronor och man kan naturligtvis beställa fler lotter om man önskar det redan nu. “

Sälj eller vänta.

Det här vill ni väl vara med på för att fånga kundernas intresse samtidigt som ni visar att ni är med och tar ert ansvar..?.. vänta på Svar ja eller nej! Nästan 100% ja, blir det här Glad om ni inte fått ja tidigare. Skrattande Kom ihåh, vid första vacklingen, så trycker man till, använd er alltid av kundaspekten i sådana här samtal.

Skriv! Avslut:

Tacka så mycket. Repetera namn och adress med kunden och önska en trevlig sommar eller vad det nu är Skrattande.

Nåja, kom ihåg att aldrig ge kunden möjlighet att säga nej innan ni talat om det absolut viktigaste som är= Vad får kunden.

Det finns tre saker som måste till. Vad, vem och varför?
Vi kan ändra turordningen.
Vem är du?
Vad vill du?
Och varför är det här bra för kunden?

Framförallt måste det fram Varför.

Ja varför då? Kan inte kunden känna någon vinning i samtalet, så pratar man med en vägg. Precis som hemma Skrattande

Nåja, ingen panik ifall man missar. Om en minut pratar man med en annan kund.

Fråga istället i sådana fall, vad som skulle få dom att vilja öka omsättningen. En fantastiskt bra fråga, (Nej ingenting!!) Ha ha, ja då ÄR det lågkonjuktur Glad

Varsågoda, ni som är försäljare, fast ingen vågar erkänna det Flört
Varför undrar man. En bra försäljare drar in pengar, bra med sådana också,
Men det är skillnad på folk och folk. Man kan ringa för något varumärke till privatpersoner, eller sälja mjukvara till företag. Äh, både och behövs. Kom ihåg att nio av tio samtal ÄR trevliga och samtidigt gör man en jättesamhällsinsats. Det tionde året man återkommer till kunden, så svarar hon genast. Men hej Urban. Vet du vad... och det innan du svarat. De där jäkla nummerpresentatörerna Skrattande

Trevlig helg. Ja visst ja www.madrassen.se

Senast ändrad av urban-medin | 04 oktober 2008 | 03:08

Senast ändrad av urban-medin | 04 oktober 2008 | 09:23

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Ingen missar det skotten Glad eller skotten !/2. Nej han fanns inte Skrattande 1 och 2 bara, eller var det 55??? Men ska du inte en gång för alla lägga ner stridsyxan? Jag är säker på att det är det bästa för alla, eller? Ja du bestämmer. Iaf, tack för att du loggade in på madrassen.se, kul. Du kommer säkert att finna nya vänner och möjligtvis finna att det finns ett liv utanför garderobsdörren. För den är ju stängd, ellerhur? Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag kan inte svara för jag har hoppat av alla sajter  just nu för jag måste sova

Ps.  jag har aldrig haft stridsyxa jag har bara brukat sunt förnuft.. tyvärr finns det inte att köpa på varken flaska eller burk.  Ds

Natti

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Ja då är det bra att du har en madrass.se Glad Där finns det glädje i alla former. Skrattande

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Haha, ja ibland kan det gå illa Skrattande är den sann annonsen? Det skulle ju inte förvåna Flört haha.
Man ser eller får se några dråpliga ibland och en hel del roliga, så undrar man Vem ligger bakom dessa? Så det finns faktiskt humor kvar även om man knappt förstår det. Skönt Glad

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst urban-medin

Skrattande Ha ha, 100 poäng. Jäklar nu är man avslöjad Skrattande

Senast ändrad av urban-medin | 16 oktober 2008 | 13:21

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Madrassen

Har nu röjt undan alla bevis Skrattande och INGEN ska fatta att det var jag i Skåne. Hahaha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Madrassen

Skrattande Haha, nära iaf.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Madrassen

NEEEJ, inte kronoberg bara? Foten

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...