jonnywid 0 Postad 1 Oktober , 2008 Du är den första som har hittat till min lilla klubb!!! Har du som jag nyligen blivit Möre ägare? Välkommen! Mvh Jonny W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brulle 0 Postad 1 Oktober , 2008 Ja, jag är en ägare till en Möre 30 sedan i april, har tidigare haft en Accent Tackar för välkomnandet //Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonnywid 0 Postad 1 Oktober , 2008 Kul att det finns fler Möre ägare. Vet du fler eller får du reda på någon så kan du försöka få dom till våran klubb. Alltid roligt att prata om samma båt sort, man kan få ideer och tipps. Hadde en Albin vega innan men nu fick det bli en stabilare och roligare seglare. /Jonny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonnywid 0 Postad 1 Oktober , 2008 Senast ändrad av jonnywid | 01 oktober 2008 | 19:50 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brulle 0 Postad 1 Oktober , 2008 vill du skriva ner msn adressen igen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brulle 0 Postad 1 Oktober , 2008 Hej Jonny jag är mycket nöjd med båten men har ett problem vet du om Möre 30 båtarna är numrerade. //Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonnywid 0 Postad 2 Oktober , 2008 Min båt har segel nummer S 47 Men vad det står för vet inte jag men det är ju en 74 och jag vet inte när de började tillverkningen men det kan vara samma som båt nummret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonnywid 0 Postad 5 Oktober , 2008 Jag har hitta upgifter om att det byggts ett 100 tal möre 30 båtar enligt segelbåtsguiden. Har nu tagit upp och täckt båten för vintern. Återsår en lång väntan till att sjösätta igen och glida ut på sjöen igen. Mv Jonny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 7 Oktober , 2008 hej blev lite nyfiken på din möre30 klubb. får man vara med mvh Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonnywid 0 Postad 14 Oktober , 2008 Gå in på klubben och annsök så kommer jag att släppa in dig.. Mvh Jonny W Senast ändrad av jonnywid | 14 oktober 2008 | 07:41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brulle 0 Postad 30 Januari , 2009 Hej Jonny Angående segelnummer jag har beställt nya segel och eftersom det inte finns något skrovnummer och båten är byggd 1980 kommer det att bli nr SWE 80. Imorgon lördag åker vi till båtmässan i Göteborg ska bli trevligt att kolla på nyheter det blir en början på säsongen. Vi skall byta toalett har en borta potti men köpt en spoltoalett så ombyggnaden börjar snart. Hör av dig. //Mats mail: burlwol@hotmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 31 Januari , 2009 min är byggd 78a´ ´ ochn har skrov nr 62. är det ingen som har en länk till möre klubben? vill oxå regga mej där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brulle 0 Postad 1 Februari , 2009 hej gå in på joywind och sök medlemsskap hälsningar Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
brulle 0 Postad 1 Februari , 2009 hej jag skrev fel han heter jonnywid //Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser