importen 0 Postad 29 September , 2008 finns det någon som har erfarenhet av BÅTARONLINE I ÖRNSKÖLDSVIK vid köp av båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 29 September , 2008 En enkel sökning på forumet ger massor. Pröva oxå marinan.com (Mälarbryggan) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trawler 0 Postad 27 Oktober , 2008 Ja, tyvärr. Väldigt hjälpsam i början men sen blir det tvärtyst, går ej att nå via telefon eller mail. Just nu har jag en konflikt med företaget: har betalt 4 000 USD för CE-märkning som inte utförts samt en dubbeldebitering av vagga á 2000 USD. KAN INTE REKOMENDERAS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sundeck 0 Postad 17 September , 2009 Hej hur har det gått med Ce-märkningen,har du fått igenom Ce märkningen??? Jag är i samma sits ,har betalt för en Ce märkning som ej har blivit utförd Har också köpt min båt av båtaronline!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser