abandofhope 0 Postad 28 September , 2008 Hejsan Jag har en 80 hk mariner från mitten av 80 talet undrar om någon vet vad den väger. mvh abandofhope Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wanmar 2 Postad 28 September , 2008 Den väger 111kg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
abandofhope 0 Postad 28 September , 2008 Tjena. tack för hjälpen det var jättesnällt. har letat överallt på nätet men inte hittat det. tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hans1 2 Postad 29 September , 2008 Jepp, jag har vägt min på badrumsvåg och den visade 110kg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 2 Oktober , 2008 Lånar tråden lite och har samma fundering om min Yamaha 60 -82, någon som vet vad en dylik pjäs väger? Den har manuell tilt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bytorpet 1 Postad 2 Oktober , 2008 Hej! Tänkte bara lägga till att det finns en sajt som heter www.nada. com där finns vikter på dom flesta utombordare mm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
yama60 1 Postad 3 Oktober , 2008 Tack å bock, det var ungefär vad jag väntade mig att den skulle väga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser